Go Back   Neko-Sentai » General Discussion Forums » Game Discussions

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 03-13-2007, 06:27 AM   #1
Gulkeeva
Mithra Ero-Sensei
The hentai is out there...
 
Join Date: May 2006
Location: Near Mithra
Posts: 22,030
Thanks: 2,007
Thanked 6,425 Times in 3,371 Posts

Default So.. who knows this game.. it copied ffxi O_o

So...


discuss!
Gulkeeva is offline  
Reply With Quote
Old 03-13-2007, 07:50 AM   #2
Asgardian
Hits refresh on here alot
Forum Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,947
Thanks: 18
Thanked 106 Times in 32 Posts

Default

hot o_O name prz! lol Never seen a game with graphics like that 1, except maybe lineage
Asgardian is offline  
Reply With Quote
Old 03-13-2007, 09:20 AM   #3
Undeadhunter
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 401
Thanks: 0
Thanked 2 Times in 2 Posts

Default

looking at short cut stuff and graphics itself ... Lineage 3? oO
Undeadhunter is offline  
Reply With Quote
Old 03-13-2007, 12:22 PM   #4
arucart
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,206
Thanks: 1
Thanked 8 Times in 4 Posts

Default

most likely a asian game one out of a million there is but for some reason just definately dosen't look american
arucart is offline  
Reply With Quote
Old 03-14-2007, 08:19 PM   #5
thelordymir
Member
Forum Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 42
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

( ゚Д゚)
thelordymir is offline  
Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:29 PM   #6
Chakrila
Banned
Forum Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: hyphy 510
Posts: 1,557
Thanks: 10
Thanked 7 Times in 6 Posts

Default

FFXI was the first game with catgirls?
Chakrila is offline  
Reply With Quote
Old 03-14-2007, 11:20 PM   #7
Ryuuri
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: SOS Brigade Club Room
Posts: 1,353
Thanks: 0
Thanked 23 Times in 11 Posts

Default Re: So.. who knows this game.. it copied ffxi O_o

Quote:
Originally Posted by Gulkeeva
So...


discuss!

Soooo? is that a bad thing? shes cute/hot ... I WONNNA PLAY!
Ryuuri is offline  
Reply With Quote
Old 03-15-2007, 01:13 AM   #8
thelordymir
Member
Forum Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 42
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

Oblivion has catgirls too D:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ellith_notoffensive_155.jpg
Views:	141
Size:	290.9 KB
ID:	8184  
thelordymir is offline  
Reply With Quote
Old 03-15-2007, 09:57 AM   #9
Insane
what
Forum Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 979
Thanks: 1
Thanked 12 Times in 10 Posts

Default

Less censor bars more titties
Insane is offline  
Reply With Quote
Old 03-15-2007, 02:47 PM   #10
Ryuuri
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: SOS Brigade Club Room
Posts: 1,353
Thanks: 0
Thanked 23 Times in 11 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by thelordymir
Oblivion has catgirls too D:
ah yes .. the half b reed mod :3 I love that mod :3 of course I made a male char .. cuz I cant stand being female in games .. but I did manage to make some NPCs to kill or rape >_>
Ryuuri is offline  
Reply With Quote
Old 03-21-2007, 05:55 PM   #11
Kaisha
Member
Forum Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 38
Thanks: 0
Thanked 7 Times in 6 Posts

Default

It's from PerfectWorld Online no?

[EDIT] Yep, it is. You can also be a vixen in it too btw....and a wolf....and a panda....and a....shit, it has everything. >.>

Anyhow, which Oblivion is that btw Mir? Any of the reskins I find just build clean up the existing meshes with regards to their texturing, and seams.
Kaisha is offline  
Reply With Quote
Old 03-21-2007, 07:04 PM   #12
kalwern
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: USA So Cal
Posts: 136
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Kaisha
It's from PerfectWorld Online no?

[EDIT] Yep, it is. You can also be a vixen in it too btw....and a wolf....and a panda....and a....shit, it has everything. >.>

Anyhow, which Oblivion is that btw Mir? Any of the reskins I find just build clean up the existing meshes with regards to their texturing, and seams.
ypu your are wright http://www.lineclear.com/namestats-PerfectWorld.htm thats tells about it and has ling to main site and its open beta wright now i think by what the site says.
kalwern is offline  
Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Neko-Sentai » General Discussion Forums » Game Discussions

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 03:33 AM.

design by: Themes by Design


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
punch-dnaAll company, product, system names and/or company logos and marks are the registered trademarks or trademarks of their respective owners. If you are the copyright holder of any material found on this site and believe it has been used unfairly please contact one of the forum administrators.