Go Back   Neko-Sentai » FFXI DAT Section » Mithra ミスラ .dats

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 09-08-2006, 09:48 AM   #1
Kyero
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 217
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default Mithras in Elder Scrolls IV Oblivion

a very sorry attempt if you ask me :P but atleast they tryed. They look nothing like them tho =\

http://planetelderscrolls.gamespy.co...Detail&id=1406
Kyero is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 11:39 AM   #2
Asgardian
Hits refresh on here alot
Forum Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,947
Thanks: 18
Thanked 103 Times in 32 Posts

Default

they look like anerexic monkeys <.< lol
Asgardian is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 11:40 AM   #3
Kyero
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 217
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Zer05um
they look like anerexic monkeys <.< lol
lmao that was a good one lol but yea they really dont look anything like Mithras.
Kyero is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 12:00 PM   #4
Kickern
Forum Police
Dat Modder
 
Join Date: Jun 2006
Location: Michigan
Posts: 2,964
Thanks: 67
Thanked 235 Times in 122 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Zer05um
they look like anerexic monkeys <.< lol
I second that.
Kickern is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 12:10 PM   #5
Azman
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 353
Thanks: 0
Thanked 20 Times in 4 Posts

Default

Dude what? They look like lepers D:
Azman is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 12:11 PM   #6
Kyero
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 217
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Azman
Dude what? They look like lepers D:
I dont know where he got the idea Mithras were Spotted O.o
Kyero is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 01:19 PM   #7
Desi
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 80
Thanks: 2
Thanked 2 Times in 2 Posts

Default

Well he based it off of the mithra's from FFX it said. And i don't ever remember mithra's in FFX.
Desi is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 01:28 PM   #8
Kyero
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 217
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Desi
Well he based it off of the mithra's from FFX it said. And i don't ever remember mithra's in FFX.
exactly :P
Kyero is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 03:44 PM   #9
LadyPeorth
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 142
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

It's blashpemous is what it is
LadyPeorth is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 05:33 PM   #10
Laurana
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 131
Thanks: 5
Thanked 8 Times in 5 Posts

Default

it might almost be worth the download for ffxi fans that also play elder scrolls
IF it wasnt for the blotches on the skin, looks like someone kicked the ever
living shit out of the character
Laurana is offline  
Reply With Quote
Old 09-08-2006, 05:37 PM   #11
Kyero
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 217
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Laurana
it might almost be worth the download for ffxi fans that also play elder scrolls
IF it wasnt for the blotches on the skin, looks like someone kicked the ever
living shit out of the character
I just downloaded a diffrent Cat/human people and play that as a Mithra insted .. a Male Mithra of course lol
Kyero is offline  
Reply With Quote
Old 09-09-2006, 07:28 AM   #12
Yagaru
Member
Forum Member
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 21
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

yep, thats a good attempt but meh.

this one, however, is very nicely done.

Ainmhi Race
Yagaru is offline  
Reply With Quote
Old 09-09-2006, 10:50 AM   #13
Shinrasin
The Divine King
Forum Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Divine Castle
Posts: 696
Thanks: 13
Thanked 62 Times in 28 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Azman
Dude what? They look like lepers D:
I just lol'ed
Shinrasin is offline  
Reply With Quote
Old 09-09-2006, 01:56 PM   #14
Asgardian
Hits refresh on here alot
Forum Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,947
Thanks: 18
Thanked 103 Times in 32 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Yagaru
yep, thats a good attempt but meh.

this one, however, is very nicely done.

Ainmhi Race
there just humans with really small cat ears <.<;
Asgardian is offline  
Reply With Quote
Old 09-09-2006, 02:21 PM   #15
Kyero
Regular Forum User
Forum Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 217
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Shinrasin
Quote:
Originally Posted by Azman
Dude what? They look like lepers D:
I just lol'ed

GRrrrrrrrrrrr I want your avatar's eye thing .. that one of the NPCs on FFXI has.

and the Ainmhi race is fun
Kyero is offline  
Reply With Quote
Old 11-26-2006, 01:37 PM   #16
aidenraine
Taru Eater
Forum Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: where I am
Posts: 1,387
Thanks: 22
Thanked 69 Times in 58 Posts

Default

Quote:
Originally Posted by Zer05um
Quote:
Originally Posted by Yagaru
yep, thats a good attempt but meh.

this one, however, is very nicely done.

Ainmhi Race
there just humans with really small cat ears <.<;
and those eyes are creepy....
aidenraine is offline  
Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Neko-Sentai » FFXI DAT Section » Mithra ミスラ .dats

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 12:25 PM.

design by: Themes by Design


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
punch-dnaAll company, product, system names and/or company logos and marks are the registered trademarks or trademarks of their respective owners. If you are the copyright holder of any material found on this site and believe it has been used unfairly please contact one of the forum administrators.